Η γειτονική χώρα, έχει εκμεταλλευτεί στο 100% τα ποτάμια της και δεν έχει καμία ανάγκη από τον υπόλοιπο όσο όσων αφορά την ενέργεια. Όμως, υπάρχει κι ένα ρίσκο σε αυτό, καθώς μπορεί η κλιματική αλλαγή να δημιουργήσει μελλοντικά προβλήματα.